Cinta Buta Hingga...

11:40 AM



Assalamualaikum...hye korang...

Korang setuju tak dengan tajuk nida tu..cinta itu buta...hoho...mesti ada yg setuju and ada yg xsetuju kan..nida pon actually xsetuju...tapi kadang2 memang cinta itu buta...mungkin bukan pada kita, tapi pada orang lain...penah x korang jumpa orang terdekat yang alami cinta buta ni?

Nida penah tengok sendiri kesan cinta buta ni..and ada gak yg sampai libatkan nida...kadang2, orang tu terlampau in love sampai xpikir benda lain, even kawan sendiri..nida xtau nak bercerita macam mana, cuma skarang ni nida rasa nak luahkan isi hati nida ni...sebab nida sedey sangat, sbb cinta buta ni, nida hilang seseorang..xla hilang terus, cuma things can't go back like before...

Sebabkan lelaki, kami berenggang...opps...bukan pasal berebut lelaki ye, cuma lelaki tu yg mengucar-ngacirkan keadaan....kenapa la boley jumpa lelaki macam tu....kalau la boleh ulang balik masa, xmau ada kaitan dengan lelaki macam tu...tapi mungkin da jodoh diorang...tapi semua tu ada hikmahnya...things happend for reason....kadang2 bile sesuatu terjadi, dari situ la kita boley tahu lebih lagi perangai seseorang tu...tapi mungkin gak semua tu sebab buta dengan cinta..

hurm..korang mesti xpaham kan..nida pon xreti nak bercerita, xpela, atleast nida dapat lepaskan luahan hati nida...td terbaca blog cik linda, end of the entry she said "We are sisters by chance, friends by choice!".. yup..friends by choice...so..its your choice to choose your friends..choose wisely, but always think positive...

Okla..rasanya tu je la kot..hurm..lega sket hati sket.. =)

*jangan biarkan diri korang buta dengan cinta..

You Might Also Like

16 Nota Cinta

ShareThis

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images