Warkah untuk My Darling...

12:25 PM


Salam sayang untuk darling...

Mungkin masa darling baca post ni sayang dah selamat sampai di sana..& tak tahu  sekarang ni terbang di mana. Tak pa jangan risau kalau sempat sayang akan cuba kol itupun kalau ada line or ingat ling dalam hati sayang sampai bila-bila Insya Allah.


credit to google

 Sorry sebab terpaksa pergi atas tuntutan kerja..cewah ayat dah macam nak pergi Lahad Datu je...tapi yang pergi Lahad Datu tu lagi berat sebenarnya..terima kasih pada wira2 negara kita di sana yang sanggup berkorban untuk negara.

 Lepas balik dari hantar darling aritu rasa semacam je...yela..tak pernah pulak rasa sedih macam ni..sejak kawin kalau pergi mana2 mesti berdua..except kalau sayang kerja n tak balik cuti...kalau outstation pun ada darling yang hantarkan..tapi kali ni sayang pulak hantar darling..lepas tu darling balik dari umrah dah tak jumpa darling.

 Sampai kat rumah..sayang masuk bilik..hehe..senyum sorang2.. n rasa apa yang darling rasa..hehe..campur sedih..sayang kemas katil sebab pagi tu kita kelam kabut sebab nak cepat kan..tapi tak tau la ok ke ketak..yela, sayang samapai rumah pun dah pukul 12 malam. 6 jam je dapat bersama sampai la time sayang hantar darling n mama papa naik bas.


credit to google

 Pukul 11 pagi sayang balik rumah mak sebab nak kemas2 apa yang patut..tapi rasa sangat..sebab sebelum ni ada orang tolong kemas kan baju semua n yang paling best ada orang boleh  argue pasal apa yang nak kena bawa n tak kena bawa...heheh.lawak kan..tapi jangan risau semunya dah beres.hehe.

 Sehari demi sehari rasa macam kosong sangat macam lagu najwa latif tu...isteri,peneman n sahabat takda buat sementara waktu..selalu kalau cuti program sure penuh..nak ke aeon pun rasa malas..


credit to youtube,Najwa,Syamkamarul & NAR


 Okla darling masa pun dah time..barang2 yang sayang tinggalkan untuk darling ada kat rumah mak termasuk kunci rumah hari tu..minta tolong amik kereta sekali ek kat rumah mak hehe..doa kan sayang sentiasa sihat n selamat selalu kat sana n dapat buat kerja dengan baik untuk cari rezeki yang halal n berkat kat sana untuk kita ye..thanks 4 everything yang darling dah sediakan before darling pergi umrah hari tu ek.. moga Allah berikan darling pahala n ganjaran yang besar atas apa yang darling tolong preparekan sebelum ni..maafkan sayang ye untuk apa yang terkurang atau terlebih mahupun ada yang terkasar. Hope darling dapat amik sayang masa sayang balik nanti.. =). Oh lupa nak pesan..nanti minta tolong tgk2 kan mak abah ok.

salam sayang untuk darling =)
       
 11/4/2013 @0944 am



credit to Youtube n the video creater.

You Might Also Like

6 Nota Cinta

ShareThis

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images