Miss me?

9:21 PM

Assalamualaikum..


Lamanya blog ni diabaikan. Nak delete blog ni, xmungkin. Sayang... Kisah suka duka before kawin dulu,lepas kawin, semua ada di sini. 

Bila duduk-duduk, teringat nak update blog. Tapi bila nak update,xtau nak update apa. Walaupon,banyak benda yang aku lalui. Tambah dah pindah rumah. Sekarang ni,dah 4 bulan kami tinggal di astana qaseh. Perasaan? Mesti la seronok :) seronok sebab terasa la kehidupan berumah tangga di rumah sendiri. Part paling best masak memasak.

Suamiku, dia memang suka masak. Tapi dulu duduk rumah mama,dia segan nak masak2 selalu. Tapi bila dah ada rumah sendiri ni, memang dia rajin masak. Asal dia balik je,ada je benda dia nak masak. Dann.. Sejak kami pindah rumah ni, makanan feveret aku pon dah berubah. Sekarang ni,makanan feveret ku adalah kuetiow kerang masakan syg :) makan tu hari2 pon xpe :) 

Syg memang suka masak. Kalo aku keje,dan time tu aku sibuk,aku akan cakap malam tu, yg esok tengahari aku takkan balik rumah makan, then,esok pagi nya, dia siap2 masak untuk aku bawak bekal. Pastu dia cakap lagi,kalau aku teringin nak makan pape,nanti kol dia, dia hantarkan. Huwaaa..terharu betul.. Patotnya aku yang buat macam tu kat dia,ni terbalik.huhu. Terima kasih syg. Awak suami yang sangat sangat baik :)

Till next..xoxo

You Might Also Like

2 Nota Cinta

ShareThis

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images