Shoul I Cry More?

5:13 PM

28/04/2013
Last entry was wrote by my love. Cant believe he wrote that. My hubs bukan jenis yang pandai berkata-kata. His action speaks louder than words. Seriesly, he made me cry. First time baca entry tu,aku menangis meraung! Aku menangis kerana dia terlalu tau isi hatiku. Dan dia juga tahu aku bakal menangis di saat aku baca entry tu. Tapi, alhamdulillah..dan terima kasih sayang atas warkah itu, pengubat rinduku.. =)

Hari ni,dah 3 minggu kami berjauhan.. Seperti yang syg cerita dalam entry dia,alhamdulillah..aku selamat pergi mengerjakan umrah selama hampir dua minggu di sana. Dan sebelum aku berangkat ke sana,itu lah kali terakhir aku berjumpa dengan syg. Selepas aku pulang dari umrah, syg telah selamat sampai di Jeddah..

Hari ini,aku menangis lagi..aku tau syg pergi atas urusan kerja. Tapi aku tak pernah berjauhan sebegini lama dengan syg. Dan aku bakal hadapinya untuk satu setengah bulan lagi. Apa yang harus aku buat untuk pujuk hati ni? Sabar? Aku tahu,hanya itu saja yg aku boleh lakukan..Aku tahu, walau pada seribu orang pon aku mengadu, takkan ada sesiapa dapat tolong aku, kecuali diriku sendiri..dan aku perlu berdoa sentiasa meminta kekuatan dan ketabahan dari Allah yang maha Esa.

29/04/2013
Alhamdulillah..hari ni aku lebih baik sedikit..tidak seperti malam tadi..tak tahu kenapa, aku tak dapat menahan diri dari menangis..namun syukur Alhamdulillah, dapat video call dari syg malam tadi, aku menjadi lega sedikit.. Thank you Allah kerana memberi aku peluang menatap suamiku walaupon dari jauh.

Ada 6 minggu lagi sehingga syg balik M'sia, in shaa Allah aku akan lebih tabah..doakan diriku diberi ketabahan ye. Entry kali ni hanyalah sebagai curahan hati, just like writing in my diary.


*P/S : Syg, i miss u so much..and i know u feel the same.. i know u hold yourself from crying last night, right dear? We gonna meet soon... =) take care of yourself. i will wait for u..

Lots of Luv,
Your wifey.




You Might Also Like

1 Nota Cinta

ShareThis

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images