korea,kosmetik, k-pop!

6:21 PM

Korea...korea... bila sebut je nama korea... semua orang dah terbayang artis kpopnya.. jambu  & yang perempuannya pulak muka licin!



sumber google.com




Tapi bagi sesiapa yang yang pernah ke negara asal runningman ni dah pasti tahu ianya sebenarmya syurga shopping! Yup! Especially untuk kosmetik & broch baju @ tudung..




Antara kedai- kedai kosmetik yang terdapat di korea


Brand kosmetik dari negara korea ni rasanya tak perlu di perkenalkan lagi. Sapa tak kenal dengan face shop, tony moly , missha umar ,nature republic & banyak lagi! Sebab tula kalau geng-geng semua perasan yang artis korea ni selalunya kulit mesti licin macam lantai...hehe..  dan sebab tula harga barangan kosmetik di korea lebih murah berbanding di Malaysia.



Antara jenis- jenis brooch korea yang menawan hati =) 


cantik lagi menawan ... yeah!

Ok cukup pasal kosmetik...korang semua Pernah dengar tak pasal broach korea?  Mesti korang dah tau pasal kecomelan & kekilatan broach korea ni kan? Blink! Blink!.. bayang kan tiap tiap kali nida ke sana mesti akan bawak balik broach korea ni. Broach ni memang cantik espicially kalau kena dengan warna tudung yang kita pakai..



Group Seoul Bucket di FB 



Pada sapa yang berminat nak dapat kan barang barang dari korea macam broach , sudu, kosmetik atau macam macam lagi..boleh la follow ig seoul bucket atau mana yang tiada ig boleh la follow group seoul bucket di facebook untuk dapatkan live update dari seoul...Palae-palae! (Maksudnya cepat cepat!)

Pre- order masih boleh di buat... kami menawarkan barangan pada harga tokey boleh nagissssss... huwaaaa


cari seoul_bucket di instagram


follow seoul_bucket
follow seoul_bucket
follow seoul_bucket

You Might Also Like

2 Nota Cinta

ShareThis

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images