Alhamdulillah...happy ending..

9:03 AM

Assalamualaikum...hye korang..

Semalam tanpa pembuka bicara,laju je nida menaip2..semalam emo sket..tp it turns well and great...huhu..en tunang berusaha jemput nida kat hospital ipoh..seronok xterkata.. a lil celebration for my birthday..part yg paling best...nida dapat ank buah baru...baby GIRL....hehe..nanti nida upload gambar kasik korang tgk ye...

Dua hari lepas da beli CINCIN en tunang..nida yg beria memilih okeyh..sapa yg nak pakai sebenarnya..huhu..

Mula2, org  kedai tu tunjuk dua jenis cincin ni..tp nida xberkenan, nida  kata mcm cincin biasa..padahal en tunang kata ok..cincin yg org tu tunjuk lebey kurang mcm bawah ni 

nida xberkenan..nida kata mcm nampak biasa,mcm murah sangat..even harga dia xbpe murah...huhu..nida kata nk ada batu..haha...en tunang ikut kan aje..padahal dia yg nak pakai kan..last2 end up nya..jumpa satu cincin ni..so nida berkenan n belila..cincin tu lebey kurang mcm bawah ni 
then balik, nida google..bila nida google cincin untk lelaki..kebanyakan keluar mcm gambar2 kat atas sume2 tu....huhu..then nida kol en tunang, ckp, biasanya cincin laki mmg macam yg td kita xjadi amek tu la..ling google kebanyakkn sume mcm tu..huhu..pastu en tunang ckp la dia da ckp td...huhu..biasala nida ni degil..tp dia kata xpela..cincin yg da beli tu cantik gak..dia suka..nasib baik dia suka...so, cincin da beli..setel satu barang lg..boley update checklist...hehe..




You Might Also Like

32 Nota Cinta

ShareThis

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images