Idea Photobooth Kreatif

11:35 AM

Assalamualaikum...hey korang...

Nak tak dapat free photobooth untuk Hari Bahagia korang? The Photobooth Corner  telah menganjurkan Pertandingan Idea Photobooth Kreatif. The Photobooth Corner ni dimiliki oleh  B2B Diba..Hadiah yang ditawarkan sangat best..Korang boley tengok dekat bawah ni :

Rasanya ramai b2b yang dah tahu fungsi photobooth ni di Hari Bahagia kan..Photobooth ni merupakan satu kawasan yang dihias dengan pelbagai idea kreatif, yang dijadikan tempat untuk bergambar sebagai kenangan.Photobooth ni terdiri dari backdrop yang cantik-cantik dan props yang unik dan kreatif..

Bagi nida, pemilihan backdrop adalah yang utama.Nida sukakan sesuatu yang simple tetapi cantik..Backdrop berlatarkan bunga-bunga pasti menarik seperti gambar bawah ni :
Tetapi gambar di atas tu agak complicated kan..so kita boley gantikan dengan menggunakan kain putih ataupun cream, dan dihiasi dengan bunga-bunga...still simple but nice.. =)


Simple je kan..tapi menarik... =) seterusnya..props yang unik, bakal meninggalkan pelbagai kenangan..Bagi nida, prop seperti board pon sudah memadai, kerana board ni boley digunakan oleh tetamu untuk meninggalkan pesanan pada pengantin..macam-macam tetamu boley coretkan.. =) jom kita tengok contohnya..


ha..macam-macam kan boley tulis...mesti akan jadi kenangan yang sweet kan.. =) Nak tambah unik lagi photobooth tu,boley letak lagi props-props yang unik gak..contoh cam gambar bawah ni

prop ala-ala pirate

ala-ala ratu

gabungkan dua-dua prop pon boley..
naa..sempoi je amek gambar macam ni kan..hehe..

Opps..tak boley berceloteh panjang berjeler..sebab syarat-syaratnya tidak lebih daripada 100 patah perkataan... =) Besnye kalau impian photobooth ni jadi kenyataan.. =)

You Might Also Like

6 Nota Cinta

ShareThis

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images